Post by debrorejawhist on Mar 1, 2022 0:04:28 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Blue Archive ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Blue Archive IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk glitch primogems ▞▞▞
▞▞▞ Blue Archive 2022 version ▞▞▞
Måste sänka dina stjärnor eftersom det finns en fuskare i attack och det är så uppenbart (nivå 21 med nivå 20-team) i dagar på nr 1. En annan är pvp, sämsta siffran i JP-servern och ändå gör du det här. Obalanserad, dum AI och orättvis kamp när man inte kan se hela motståndarlaget. En annan är censurerad, varför censurera ett genchaspel? Det var aldrig avsett för barn i första hand. Du ok med spelande men falska imaginära Loli-karaktärer som du inte. Sluta lyssna på WOKE-folk, de spelar inte och betalar ditt spel.
Byt till 5* på grund av att jag älskar spelets koncept, design och sånt i PVE med raidbossinnehåll och bra historia. Starten av spelet var svårt, känns långsam men det kommer att täckas av händelserna senare och utvecklarna är generösa nog med släpphastigheten och belöningar (evenemang eller uppdrag). Btw, jag är en F2P-nivå 46, klarat Mission 10. Även om PVP-delen är fruktansvärd eftersom chanches eller kit för pvp på specifik karaktär bara är OP för att försegla affären. Censur, jag är bra med det för att spelet ska nå fler spelare
Dess bra och enkelt spel. Jag ger det 4 stjärnor eftersom gatcha-systemet är så bisarrt, jag kunde inte få karaktären i deras banner men jag fick den i vanlig banner, utanför deras banner flera gånger, till och med de 3 stjärnorna. Hur?
Blue Archive Игре улога nve
Nexon Korea gör ett bra jobb hittills. Inga översättningsfel än så länge. Det finns många sätt att få uthållighet (150 från aktiviteter och passiva från sovsalar.) 3-stjärniga karaktärsgrader är 2,5 % med hårt synd vid 200 drag och omrullning är lätt. Karaktärsskärvor (inklusive några 3 stjärnor) går att odla men det kommer att ta lite tid att låsa upp. Musik och karaktärer är fantastiska och unika. Jag hoppas att Nexon fortsätter sitt goda arbete! Redigera 15 dec: Vissa censurproblem bör åtgärdas innan detta går över styr
Detta är min sista recension efter att mina recensioner raderats om och om igen. Spelet har fantastisk BGM, konsttillgångar, bra seiyuu och intressant historia. Det tar inte mycket tid att spela också, till skillnad från vissa spel som gör sig själv som ditt andra jobb. Twitteren svarade också ordentligt istället för tyst, under kontroverser. NACKDELAR: -Dina spelupplevelser kommer att vara annorlunda jämfört med den överlägsna versionen av Korea och Japan.-Mutade Google-anställd som tar bort dina dåliga recensioner
Blue Archive રોલ પ્લેઇંગ gfrp
Jag ville bara få min ärliga recension där ute eftersom jag inte gör dessa recensioner ofta. Jag har följt det här spelet sedan JP-lanseringen eftersom jag alltid har älskat dess koncept och hoppats att det skulle dra full nytta av det i berättelsen.Det här spelet prisas också för sin karaktär och L2D-design. Även om spelet har sina fallgropar när det gäller dess låga fallhastigheter och enkelheten i spelet, men jag kommer INTE att slänga spelet på grund av censuren eller NEXON, eftersom betyget förtjänar den ansträngning som ges till det.
mitt verkliga problem med det här spelet är laddningsskärmarna (och jag har en bra telefon) och den låga dropphastigheten och oförmågan att lägga dina gacha-försök på nästa pooldrop. spelet har potential men jag känner att de två punkterna (tre om vi inkluderar censur) gör att användarupplevelsen förlorar, och tro mig medan folk känner att de kan nå den karaktär de vill genom att investera lite, kommer de att göra det utan att tänka, men tyvärr är detta inte fallet. Bra spel men behöver förbättras!
[Fördelar] : Roligt spelande Fantastisk historia, bgm och konstverk Generös utvecklare/utgivare (generösare än den ursprungliga JP-versionen) [Nackdelar] : - Du fick den censurerade versionen för icke KR-server - Utan tvekan sämre än JP-ver när det gäller berättelsens orsak censur och översättningar är så som så - Böjd för "External Request", vilket innebär att framtida innehåll är överlämnat till dessa "External Force" [beror på dig] : = Kan vara konkurrenskraftig ibland, men mestadels avslappnad
Blue Archive Role Playing bki
Spelet är trevligt och engagerande, hoppa över-knappen efter en 3-stjärnig karta är riktigt bekväm, karaktärerna är trevliga och har en varierande personlighet, jag hoppas bara att dialogen kommer att uttryckas för att göra berättelsen mer engagerande från huvudberättelsen, händelserna och varje karaktär personlig berättelse.
De ljög om kurserna, de har ingen respekt för sina spelare. De har mycket trott att deras spelare inte kan göra en enkel beräkning, så de riggade priserna så uppenbart uppenbart. Det är inte bara jag, massor av andra har liknande erfarenheter.Det blev så illa att till och med spelarna tappade alla förväntningar när de drog efter en karaktär, även om priserna är ganska normala i gacha-spel. "2.5%" mer som 0.25%
Jag har aldrig spelat en gacha förut, mer än att jag antar att Pokémon Go , och jag såg alltid ner på genren. Men så provade jag detta på ett infall och blev helt fast! Lätt spel att lära sig, förtjusande karaktärer, härlig konststil... Caféet och relationsmekaniken är söt! Det är ett trevligt spel för mig, även om jag är vuxen med dagjobb och andra fritidsintressen. Så jag spelar det slentrianmässigt. Inte för att höja alla mina karaktärer och topplistor eller något annat... Bara för att ha kul och njuta av tjejerna.
allt det här spelet är redan fantastiskt men det finns fortfarande ett problem med att ladda i strid där du kan fastna vid lastningen och inte kan göra något åt det
Ett underbart spel. Karaktärer och konstverk är underbara. Jag älskar verkligen det faktum att de kan uttala spelarens namn. Spelet är roligt, men AI:n är superdum som mellan- och frontenheterna är placerade på samma sätt och är särskilt besvärande på PvP där den alltid är på automatisk. Gacha är också ganska svårt, ingen garanti för att du får rateup-karaktären om du inte får 200 drag. Lyckligtvis har spelet varit ganska generöst med ädelstenar, vilket är svårt att odla
Nexon på det igen med dödande spel. onödig censur med den passiva inkomsten av ingame-valuta är alldeles för låg för att hålla jämna steg med innehållet som rusas så snabbt som det är. Spelet i sig är bra och roligt, varför 2 stjärnor och inte 1. Men det här spelet blir sämre och sämre ju längre tiden går. Nexon behöver titta mer på sin spelarbas innan de ändrar saker och måste komma fram till en kompromiss med hastigheten på saker och ting.
Ett okej spel i grunden med en rolig historia och liknande solid gameplay som Priconne med en fin gacha som hålls tillbaka av djupare rotade problem. PvP är en crapshoot helt baserad på rng som styrs av en inte alltför ljus AI utan spelaringång, prestandan är i bästa fall funktionell till instabil med vanliga krascher och massor av fördröjning i värsta fall, och Nexon har ljugit om att inte censurera eller ändra konst. för den globala releasen. Behöver många förbättringar innan det kan bli en säker rekommendation.
På något sätt hittade Nexon ett magiskt sätt att göra det här spelet till en smärtsam upplevelse. Spelet kraschar vid start. Slumpmässiga krascher i spelet. Slumpmässiga eftersläpningar. fruktansvärda priser i kombination med det faktum att du behöver vissa karaktärer för att ens gå vidare. Atrochious auto AI. Och Nexon går tillbaka på sitt löfte om att inte censurera spelet, och det faktum att det kommer att bli fler censorer i framtiden. Så många problem är det inte konstigt att de är i en kontrovers. Tills dessa problem är lösta kommer jag inte att spela igen.
det här spelet är fantastiskt förutom det faktum att det inte är för en "gratis att spela"-spelare och den där återanslutningsknappen som jag aldrig kan trycka på/klicka på oavsett vad jag gör. snälla fixa det.
I, The One - Jeu de combat Action sgxp
Njut av mycket men fortsätt att få falska meddelanden om att min AP är full när jag redan spenderat den en timme innan. Priserna är också lite för höga för pyroxen (ju billigare dragen är desto mer kommer folk att spendera)
Roligt spel med söta chibi-karaktärer men gatchaen är hemsk. Jag spelar priconne också och att spel gatcha är mil bättre även med den nuvarande 300-gnistan på globalt. De införde också censur i spelet även om de uttryckligen sa att de inte skulle göra det. Jag har inte spenderat några pengar i spelet och det var helt rätt beslut.
Hur mycket jag än älskar det här spelet, det finns två stora anledningar till varför jag inte kan ge det 5 stjärnor. 1. Oavsett om det finns täckning eller inte, ska mina prickskyttkaraktärer aldrig springa upp framför min tank, vilket de gör ganska ofta bara för att komma över. 2. PvP är lite knäppt, det involverar inte bara problemet ovan utan på skärmen där du väljer vilket lag du ska slåss visar det bara 2 medlemmar i fiendens lag, men när du går in för att slåss mot dem har de alla 4 medlemmar på planen.
2-stjärnigt för nu efter det CG shenanigans. Kan släppa spelet helt i framtiden om du fortsätter censurera innehållet. Story, gameplay, musik och bild är bra. Bara besviken för att du inte håller ditt löfte om att ge 100% samma innehåll som JP. Jag är inte ens säker på hur framtida sommar-/kanin-/onsenkaraktärer kommer att se ut globalt. Vad synd. Spelet är bra men på grund av vissa yttre faktorer blev de lite besviken. Bör ge en möjlighet för spelare att välja att censurera eller inte.
Spelet kommer inte att installeras på min telefon. Fortsätter att ge mig en felkod som säger att det "misslyckades att installera. Vänligen starta om spelet". Det spelar ingen roll hur många gånger jag laddar om spelet. Kommer inte att installera och säger hela tiden att det misslyckades. Jag försökte köra spelet på en Android-emulator och det stod att jag behövde "köra spelet på ett nougat 64-bitarssystem"
Jag tycker faktiskt om spelet. Söta karaktärer, generösa med ädelstenar och lägger ständigt till händelser för att få fler föremål för att bygga karaktärerna, vilket jag uppskattar. Jag har 2 stora problem.PVP suger utan Hibiki 😣 Jag önskar att de gav oss möjligheten att göra PVP manuellt. AI:n är värdelös och gör mig så arg. Mitt andra problem är att de gav oss (globalt) den censurerade versionen... VARFÖR!? Det är inte rättvist av dem att göra det. Vi borde få samma upplevelse som spelare på Japan server.
Ren besvikelse... Jag gillar verkligen Blue Archive och jag vill fortsätta spela och stödja det men som det är nu, skulle jag mycket hellre investera och spela andra gachas som inte publicerats av Nexon. Allt från censuren, de ständiga kraschen, de dåliga undertexterna, det fruktansvärda syndsystemet och de hemska draghastigheterna som bara skriker pay2win gör det här till ett jobbigt att spela. Åtminstone karaktärerna är trevliga och interaktionerna med dem är fantastiska, men det är allt det egentligen har att göra.
Hittills har jag spelat i nästan en månad och njutit av det här spelet trots dess svårighetsgrad, spelupplägget, 3D-visualen, konststilen, prestanda, tempo och karaktärsförhållande har alla varit fantastiskt gjorda. Men efter att ha hört om censuren kring detta spel, kändes som att jag förmodligen inte skulle spela på en lång tid (beroende på valen av utvecklarna) Ärligt talat är spelet så långt perfekt för mig, censur kommer inte att göra något bättre, helt emot det.
berättelsen är bra karaktärerna så söta och dialogerna är så roliga att läsa, spelet är intressant och viktigast av allt är det chill spel och det tar inte mycket tid att spela så du kan spela i din egen takt, du kan bara logga in och gör dagliga uppgifter riktigt snabbt och lås upp områden eller huvudberättelsen senare när du har tid, för att inte tala om gacha är lätta att rulla. 10/10 rekommenderas att spela. feedback: det skulle vara bra om du kan spara rekryteringspoäng för nästa kommande hämtning men öka den till 300.
Ja, jag skulle säga att den är ganska bra. Historien är den bästa jag sett i ett mobilspel och jag skrattade faktiskt åt ett av författarnas skämt, något som aldrig har hänt förut. Den omedelbara auto-farmen med provisioner är riktigt trevlig, och tjejerna är söta. Affinitetssystemet blir visserligen tröttsamt, men de små berättelsesekvenserna som det belönar dig med är roliga och påminner mig om Azur Lanes sekreterarhistorier, på ett bra sätt. Sammantaget slöseri med 8/10 tid för när jag inte har något bättre att göra.
Jag tycker om många aspekter av spelet och det här är ett bra spel speciellt för dem som vill koppla av lite och gillar att titta på de söta tjejerna med de coola animationerna, lite strategi inblandad så det är inte ren p2w utan spelare som betalar kommer att vara incitament, jag känner inte att jag måste betala tho, folk som ger 1 stjärna på grund av censur är dumma de vill bara se en liten flicka halvnaken utan anledning, det är inga problem med det draget Nexon och kalla dem lögnare för det är dumt, saker händer.
Spelet är bra också historien, men gacha chansen att få 3stars karaktär är ett helvete, ja, tvingar oss att spendera pengar
bra grafik och karaktärer, skulle vilja ha ännu mer om karaktärerna i berättelsen är röstade
Fantastisk konst och spel. Som andra har nämnt är det synd att Gacha behöver föras över. Ärligt talat, om du inte har sparat upp 24 000 ädelstenar för att garantera karaktären i gacha, bry dig inte, fallfrekvensen kommer att vara som 0,7%. Och du kommer inte att ha tillräckligt med tid för att tjäna hela 200 drag eftersom de ser till att det inte är möjligt att göra det inom tidsgränsen. Spara tills du har råd att göra de 200 dragen. Då kanske du har tur och får det innan men håll inte andan.
Har haft väldigt roligt än så länge. Elever är lätt älskvärda karaktärer. Historien är trots miljön rolig och söt. Spelet har tillräckligt med beslutsfattande för att du ska känna dig nöjd men också tillräckligt snabb om du inte vill äta hela tiden. Pvp här är ganska lik en Princess Connect arenaupplevelse men så inte så mycket kontroll där. Jag hoppas bara nu att Nexon inte förstör den här titeln. EDIT: Den här versionen av spelet censurerade en cutecene i berättelsen genom att beskära bilden. Dåliga tecken...
60FPS i dagar, du kan spela F2P och fortfarande göra framsteg till skillnad från MÅNGA spel inom detta område som bara är kassakor. Det här är för alla och till och med de upplåsbara berättelserna är bra att läsa allt som allt, det är ett väldigt roligt och interaktivt spel som legit som alla kan njuta av, jag recenserar aldrig spel här men jag var bara tvungen att skriva ett eftersom jag var SÅ imponerad 10/10 killar, håll det här spelet så fantastiskt som det är även med framtida uppdateringar / patchar
Älskar karaktärsdesignerna (visuellt såväl som personlighetsmässigt), l2d, gameplay såväl som det lätta att förstå och implementera gameplay
Snygg mekanik, söta karaktärer, rolig historia, Genshin-tier gacha-hastigheter, intensiva balansproblem och papperskorgenoptimering. Jag antar att det är Nexon, men kom igen. Rock Paper Scissors skada system där en avsiktligt görs knapp för att tvinga dig att betala. Ospelbar PvP om du inte rullar Haruna, Shun eller Iori och Hibiki - detta är avsiktligt. Tyvärr kommer folk fortfarande att spela i hopp om att Nexon fixar problem, men det är Nexon. Låt oss vara realistiska här. Spendera bara inte pengar. Det är inte värt det.
Det här spelet är den enda appen jag brukade spela mycket sedan den första utgåvan, men jag har kört några problem, tydligen för en 2GB RAM-telefonanvändare som jag av någon anledning fortsätter att släpa en kort sekund och kraschar sedan varje gång jag klickade på en viss knappar... Jag hoppas att detta löser problemet i vissa uppdateringar PS Jag använder för närvarande mobildata, på grund av att wifi hemma inte får en signal...
bra historia, mer som komedi-relief, spelet är trevligt och karaktärerna är söta, spelets prestanda är också bra, det enda problemet är "förtroendet", eftersom de bekräftade att de kommer att censurera, ta bort eller modifiera det ursprungliga innehållet i spelet om det behövs i framtiden, bra att vi insåg detta snabbt innan vi går djupare i spelet. det här är ett långtidsspel, jag skulle inte rekommendera att starta det om du bryr dig om "originalinnehåll", förutom det kan det vara kul någon gång.
Älskar grafiken och konststilen. Karaktärerna har roligt spel och är supersöta, förutom den där fula 3-stjärnan med det läskiga ansiktet lol. För en gacha känns väldigt generös, inte säker på varför folk säger något annat.
Min recension raderas oavsett vad jag lägger i den, men det här spelet är okej i vissa delar. Konst är trevligt, karaktärer är roliga och spelet är en väldigt trevlig och chill AFK-spelstil. Tyvärr är priserna fruktansvärda, pvp är en enda röra, färdighetsmattor är obefintliga och utvecklarna ljög om att censurera saker.